torstai 5. syyskuuta 2019

Storytime - Näin kypsyi mun päätös hedelmöityshoitojen aloittamisesta sinkkuna | Video

Olen puhunut Youtubessa avoimesti lapsettomuudestani sekä hedelmöityshoidoista joita olen jo läpikäynyt. Aion puhua niistä siellä myös jatkossa - onhan kanavani lifestylevlogi ja lapsettomuus on sen yksi pääaiheista. Kertasin uusimmalla videolla sitä, kuinka aikoinaan päädyin ratkaisuun perheen perustamisesta itsekseni ja aloittamaan hoidot yksin. Siitä on jo sen verran kauan, etten muista tarkalleen olenko koskaan availlut blogissa kirjoittaen päätökseni taustoja tarkemmin, joskin varmasti jotain palasia olen täälläkin niistä kertonut. Nyt tein videon, jossa valaisen asiaa tarkemmin, jotta seuraajat- niin vanhat kuin uudet tulevatkin saavat käsitystä siitä miten kaikki alkoi. Joten tästä siis katsomaan :)


Olisi toki myös mahtava juttu, jos kävisit
Tilaamassa kanavan!
Ihanaa alkanutta syksyä kaikille teille! Se on ehdottomasti yksi mun lempivuodenajoista, odotan jo ilman kirpeyttä ja pörröisiä villasukkia ja kaulahuiveja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti